Phone icon

Kontakt

Close icon

Beograd

011 65 58 938

Resavska 32

info@fibula.rs

Novi Beograd

011 31 10 337 011 31 10 166

Bulevar Mihajla Pupina 10A, Lokal 21

officenbgd@fibula.rs

Novi Sad

021 66 21 283 021 66 21 713

Petra Drapšina 55

office_ns1@fibula.rs

Kragujevac

034 61 70 568 034 61 70 569

Miloja Pavlovića 7/2b, 34 000

infokg@fibula.rs

Niš

018 41 51 098 018 41 51 099

Cara Dušana broj 54 - 72, PUC "Dušanov Bazar" Kula prizemlje, lokal broj 9, 18 000 NiŠ

infonis@fibula.rs
Izrada PDF datoteke u toku. Molimo sačekajte

HOTEL PORTO CONTE - ALGHERO

OPŠTE INFORMACIJE O SMEŠTAJNOM OBJEKTU

Sardinija avionom

POPUST 10% za rane uplate do 28.02.2019.

PREUZMITE KOMPLETAN PDF CENOVNIK Italija-Sardinija FIRST MINUTE Rani BOOKING

PREUZMITE PROGRAM IZLETA za leto 2019. Italija-Sardinija IZLETI

ITALIJA - SARDINIJA
Tajna Mediterana koju treba da otkrijete ovog leta!
LETO 2019.

DIREKTAN ČARTER LET - PAKET ARANŽMAN
8 dana / 7 noćenja
(AVION+TRANSFER+SMEŠTAJ+VODIČ)
Cene u tabeli su u € po osobi za 7 noći na bazi navedene usluge sa uključenim avio prevozom

Dinarski deo aranžmana: Doplata 2990 din po osobi
Usluga: Pun pansion
Marmorata Village 3*
St. Teresa di Gallura

☺ 11.99 - Gratis smeštaj
Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2 STANDARD SOBA TIP A

738

754

835

900

900

900

900

900

869

835

754

738

Prvo dete 2-12 god

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

Drugo dete 2-12 god  

535

535

535

535

535

535

535

535

535

535

535

535

3. odrasla osoba

660

660

660

660

660

660

660

660

660

660

660

660

1/2 STANDARD SOBA TIP B

738

949

949

949

949

1.087

1.087

1.087

1.087

1.087

779

738

Prvo dete 2-12 god

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

Drugo dete 2-12 god 

535

590

590

590

590

659

659

659

659

659

535

535

3. odrasla osoba

660

759

759

759

759

859

859

859

859

859

660

660

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj i nemaju sedište u avionu) Cena uključuje: pun pansin (doručak, ručak, večera - samoposluživanje), ležaljke i suncobrane na plaži prema raspoloživosti, neograničeno korišćenje vode, točeno pivo i vino tokom obroka, animacijski program na italijanskom jeziku. Tokom boravka se organizuju tematske večeri (veče morskih plodova, roštilj, pizza i špageti, internacionalna kuhinja...). Plaćanje na licu mesta: city taxe 1 EUR po osobi po noći.

Usluga: Noćenje sa doručkom
La Margherita 3* - Algero

☺ 3.99 - Gratis smeštaj
Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  STANDARD SOBA SA BALKONOM

579

579

579

625

625

635

635

635

589

579

579

579

Dete 2 – 4 god

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

Treći ležaj 4 – 99 god

460

460

460

499

499

505

505

505

470

460

460

460

Četvrti ležaj 4 – 99 god

439

439

439

470

470

476

476

476

445

439

439

439

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj i nemaju sedište u avionu). Deca do 4 god besplatno smeštaj (nemaju svoj ležaj). Doplata za krevetac, 10 € dnevno (plaća se na licu mesta). Cena uključuje: Wi Fi u zajedničkim prostorijama, korišćenje bazena i jacuzzi. Plaćanje na licu mesta: city taxe 1 EUR po osobi po noći, korišćenje turskog kupatila, saune i masaže.

Usluga: Noćenje sa doručkom
Mistral 3* - Algero

☺ 3.99 - Gratis smeštaj
Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  STANDARD SOBA BEZ BALKONA

455

455

455

490

490

490

549

549

549

549

490

490

1/2 STANDARD SOBA SA BALKONOM

475

475

475

515

515

515

569

569

569

569

515

515

Dete 2-4 god

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

Dete 4-12 god

358

358

358

375

375

375

405

405

405

405

375

375

3. odrasla osoba

405

405

405

430

430

430

470

470

470

470

430

430

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj I nemaju sedište u avionu). Deca do 4 god besplatno (nemaju svoj ležaj). Doplata za krevetac 10 EUR dnevno (plaća se na licu mesta). Cena uključuje: Wi Fi u zajedničkim prostorijama. Plaćanje na licu mesta: city taxe 1 EUR po osobi po noći.

Usluga: Noćenje sa doručkom
San Marco 4* - Alghero

10m do plaže
Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  STANDARD

679

679

679

690

699

699

699

699

690

679

679

679

1/2+2 STUDIO TIP A

679

679

679

690

699

699

699

699

690

679

679

679

Prvo dete 2-12 god

549

549

549

555

562

562

562

562

555

549

549

549

Drugo dete 2-12 god 

549

549

549

555

562

562

562

562

555

549

549

549

3. odrasla osoba

635

635

635

645

653

653

653

653

645

635

635

635

1/3 STUDIO TIP B
min 3 cene

665

665

665

675

684

684

684

684

675

665

665

665

Doplata - polupansion

175

175

175

175

175

175

175

175

175

175

175

175

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj i nemaju sedište u avionu). Doplata za krevetac 5 EUR dnevno (na upit – plaćanje na licu mesta).
Doplata za polupansion 25 EUR po osobi po noći. Cena uključuje: korišćenje ležaljki i suncobrana pored bazena, Wi Fi u zajedničkim prostorijama. Plaćanje na licu mesta: city taxe 2 EUR po osobi po noći.

Usluga: Najam apartmana
Residence Eucalipty
Alghero

Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

APARTMAN za 2 osobe

589

635

670

670

670

670

788

788

788

650

533

449

APARTMAN za 3 osobe

473

500

527

527

527

527

606

606

606

514

435

380

APARTMAN za 4 osobe

415

435

455

455

455

455

515

515

515

445

386

345

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj I nemaju sedište u avionu). Cena uključuje: korišćenje vode, struje, Wi Fi u zajedničim prostorijama, korišćenje bazena, zamena posteljine I peškira jednom tokom boravka I završno čišćenje (završno čišćenje ne uključuje kuhinju – doplata 30 EUR). Plaćanje na licu mesta: krevetac 7 EUR dnevno, korišćenje klima uredjaja 8 EUR dnevno po apartmanu, city taxe 0,50 EUR po osobi po noći.

Usluga: Noćenje sa doručkom
Rina 4* - Alghero
Cene važe do 31.03.2019.

☺ 11.99 - Gratis smeštaj
Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  STANDARD SOBA

620

620

620

620

620

720

720

765

720

620

598

560

1/3 , 1/4 STANDARD SOBA

699

699

699

699

699

810

810

855

810

699

679

640

Prvo dete 2 – 12 god

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

199

Drugo dete 2 – 12 god

470

470

470

470

470

525

525

549

525

470

459

440

3. ili 4. odrasla osoba

470

470

470

470

470

525

525

549

525

470

459

440

Doplata - Polupansion

84

84

84

84

84

84

84

84

84

84

84

84

Doplata za polupansion 12 € po osobi, po noći, za decu i odrasle. Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj, nemaju sedište u avionu).
Doplata za pogled more 15 € po osobi, po noći. Plaćanje na licu mesta: doplata za krevetac 8 € dnevno, kućni ljubimci 20 EUR dnevno, city taxe 2 EUR po osobi po noći.

Usluga: Polupansion

Corte Rosada Hotel & Spa 4 *
Alghero

Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  STANDARD SOBA       

819

829

829

839

839

839

839

839

839

829

819

819

3. odrasla osoba – NA UPIT !

645

650

650

659

659

659

659

659

659

650

645

645

Treći ležaj NA UPIT dimenzije 90 x 1,70. Cena uključuje: korišćenje ležaljki i suncobrana na plaži, bazena I Wi Fi u zajedničkim prostorijama. Plaćanje na licu mesta: city taxe 2 EUR po osobi po noći, korišćenje teniskih terena, Wellness centra.

 
Porto Conte 4*
Porto Conte

Polazak
7 noći
22.
jun
29.
jun
06.
jul
13.
jul.
20.
jul.
27.
jul.
03.
avg.
10.
avg.
17.
avg.
24.
avg.
31.
avg
07.
sep

1/2  COMFORT SOBA pogled bašta, BB

739

755

905

905

905

905

956

1025

1025

870

699

615

Dete 2 – 16 god

499

515

590

590

590

590

619

656

656

575

485

439

3. odrasla osoba

650

660

785

785

785

785

820

884

884

760

618

549

1/2  COMFORT SOBA pogled bašta,  HB

799

815

965

965

965

965

1020

1115

1115

934

788

719

Dete 2 – 16 god

530

540

620

620

620

620

655

699

699

608

530

495

3. odrasla osoba

699

710

830

830

830

830

880

958

958

799

689

633

Deca do 2 god besplatno (nemaju svoj ležaj I nemaju sedište u avionu). Doplate u agenciji: 1/1 soba 45 EUR po osobi po noći, soba delimičan pogled more 4 EUR po osobi po noći, soba pogled more 8 EUR po osobi po noći, krevetac ukoliko je infant četvrta osoba 22 eur po noći. Doplate na licu mesta: city taxe 2 EUR po osobi po noći, ležaljke i suncobrani na plaži ukoliko želite odredjenu poziciju ležaljke na plaži 15 EUR dnevno.
Legenda: BB – noćenje sa doručkom; HB – polupansion (doručak/večera)

 

Napomena: postoji mogućnost kupovine povratne avio karte na čarter letu Beograd – Alghero – Beograd po ceni od 199 EUR po osobi + avio takse. (plaćaju odrasli i deca od 2 god.)

 

CENA ARANŽMANA U TABELI UKLJUČUJE:

  • Avio prevoz na relaciji Beograd–Alghero–Beograd (čarter let, turistička klasa) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg;
  • Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 7 noćenja;
  • Transfer grupni od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma na Sardiniji;
  • Usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera, pružaoca usluga na destinaciji na srpskom;
  • Troškove organizacije putovanja.

 

CENA ARANŽMANA  U TABELI NE UKLJUČUJE:

  • Aerodromske takse 41,5 € (21,42 € BEG taksa, 0,98 € RF taksa, tax Alghero 19,10 €; * SVI PODLEZU PLACANJU TAKSI OSIM DECE ISPOD  2 GODINE
  • YQ taksu u iznosu od 10€ po putniku (cene takse su podložne promeni) U slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.
  • Deca do 1,99 god – ne plaćaju kartu ni takse i nemaju sedište u avionu;
  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje (možete kupiti kod nas u agenciji);
  • obaveznu gradsku komunalnu taksu (plaća se na recepciji hotela) – za boravak u hotelima sa 3* – 1 € po noćenju / po osobi, a za boravak u hotelima sa 4* i 5* – 2 € po noćenju / po osobi. Deca do 12 godine ne plaćaju taksu.
  • Troškove organizovanja fakultativnih isleta (Fakultativni izleti nisu obavezni niti sastavni deo programa putovanja i zavise od broja prijavljenih putnika. Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Cene fakultativnih izleta su po osobi i podložne su promenama. Prilikom odlaska na fakultativne izlete, postoji mogućnost propuštanja obroka u hotelu, i ukoliko hotel ima mogućnost lanč paketa, treba ga obavezno naručiti dan ranije)
  • Ostale individualne i nepomenute troškove.

 

 

Program putovanja SARDINIJA AVIONOM:
1. dan BEOGRAD - ALGERO Početak programa putovanja sastankom učesnika putovanja na aerodromu Nikola Tesla u Beogradu 2 sata pre ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA poletanja aviona kod šaltera Fibula Air Travel-a (Obavezno proveriti 2 dana ranije tačno mesto sastanka i vreme poletanja aviona). Pristupanje šalteru za predaju prtljaga, pristupanje šalteru za pasošku kontrolu. Let JU 9760 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Beograda 12:00. Prevoz avionom (čarter let) na relaciji Beograd - Algero (let traje oko 2 sata). Planirano vreme sletanja na aerodrom u Algeru 14:10. Po sletanju, sledi pasoška kontrola, preuzimanje predatog prtljaga i transfer do hotela po rasporedu u hotele gde gosti borave. Smeštaj u sobe (soba je rezervisana od 14:00 časova a može biti i ranije u slučaju raspoloživosti), noćenje.
2. dan. - 8. dan SARDINIJA Smeštaj na Sardiniji je na bazi 7 noćenja u odabranom hotelu. Slobodno vreme za kupanje, odmor, individualne aktivnosti, fakultativne izlete...
8. dan ALGERO - BEOGRAD Napuštanje soba do 10:00 časova ili prema pravilima hotela, slobodno vreme do transfera na aerodrom, čekiranje i pasoška kontrola. Let JU 9761 (Air Serbia). Planirano vreme poletanja iz Algera 15:20. Čarter let do Beograda. Planirano vreme sletanja u Beograd 16:55. Kraj programa.

USLOVI PLAĆANJA: Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu za efektivu Banca Intesa, na dan isplate.

NAČIN PLAĆANJA: 

- Gotovinsko plaćanje: 40% od ukupne cene aranžmana prilikom rezervacije, preostali iznos 21 dan pre početka putovanja; 

- Platne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina (isti uslovi kao gotovina);

- Kreditne kartice Banca Intesa na 6 rata bez uvećanja (Master Card, Visa, 40% od ukupne cene aranžmana odmah, ostatak na 4 rate).

- Čekovima građana: 40% akontacije od ukupnog iznosa cene aranžmana; preostali iznos se uplaćuju deponovanim čekovima građana tako da poslednja rata dospeva najkasnije 15. decembra 2019. godine. (čekovi se deponuju na dan potpisivanja ugovora i moraju imati dospeće 15.-tog u mesecu).

- Preko računa: uz profakturu izdatu od strane „Fibula Air Travel”.

Avio prevoznik je Air SerbiaPutnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23 kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu Air Serbia. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po tarifi avio prevoznika koja je podložna promeniLet Beograd - Algero traje oko 2 sata. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije, a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona, putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe AERODROMA u Beogradu / Algeru. Raspored sedenja u avionu određuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju među poslednjima ili kasne na let. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije Fibula Air Travel na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.

PODSEĆAMO PUTNIKE DA OBAVEZNO PROVERE VREME LETA U AGENCIJI DVA DANA PRE PUTA.

VAŽNO; Vreme poletanja aviona određuje avio kompanija u zavisnosti od raspoloživosti aviona. Postoji mogućnost večernjih i noćnih letova i da se u tom slučaju ne stigne na predviđeni obrok. To ne može biti predmet žalbe putnika, jer je činjenično stanje nastupilo usled objektivnih okolnosti na koje organizator putovanja nije mogao da utiče. Postoji mogućnost da se po dolasku u hotel dobije hladni obrok ili lanč paket (zavisi da li smeštajni objekat ima tu mogućnost).

RAZNE NAPOMENE I INFORMACIJE:
Evropska unija je uvela nova pravila za prelazak šengenske granice državljanima zemalja koje su izvan Evropske unije 26. juna 2013. Koja su stupila na snagu od 19. jula 2013., a odnose se na važnost pasoša neevropskih (EU) državljana. Svi koji od tog dana ulaze u zonu Šengena moraju da imaju PASOŠ KOJI JE VALIDAN

NAJMANJE 6 MESECI nakon planiranog datuma povratka iz zemalja Šengena. Pasoš takođe ne sme da bude stariji od 10 godina. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.

BROJ DANA ARANŽMANA:

- Cena aranžmana se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Jedan hotelski dan kao i rezervisane usluge obračunaju se od 14:00 časova datuma početka putovanja do 10:00 časova poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Kao početak aranžmana računa se trenutak sastanka na aerodromu, dva sata pre poletanja aviona iz Beograda, a kao kraj aranžmana sletanje u Beograd.

PODACI O PREVOZNOM SREDSTVU:

- Očekivano vreme leta JU9760/1 BEG-AHO 12:00 (preliminarna vremena), potvrdu vremena avio kompanija će objaviti 48h pre poletanja. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije FIBULA na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.

- Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Ne mogu se sabirati kilogrami, tako da dve osobe koje putuju zajedno, ne mogu predati 1 kofer preko 23 kg. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je  podložna promeni.

- Let Beograd – Alghero (AHO) traje oko 2h i 10 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja I koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.

PODACI O SMEŠTAJNIM OBJEKTIMA:

- Smeštajni objekti iz naše ponude su kategorizovani po zakonima zemlje u koju putujete. Shodno ugovoru sa ino partnerom “FIBULA AIR TRAVEL” navodi kategorije u skladu sa zakonima zemlje u kojoj se objekat nalazi.

- Smeštaj u objektima je u standardnim dvokrevetnim sobama 1/2 ili std ili dbl. (standardna soba podrazumeva kvalitet koji zadovoljava boravak za 2 osobe u sobi na standardnim razdvojenim krevetima ili bračnom ležaju). Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika.

- Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 60% do 100% u zavisnosti od pravila hotela, fisksnog zakupa apartmana i sl. I isključivo je na upit.

- Organizator putovanja ne može biti odgovoran ukoliko usled nedovoljnog broja gostiju u hotelu, način usluge ishrane bude promenjen (umesto švedskog stola-serviranje menija). Ukoliko jedan od sadržaja hotela nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, organizator putovanja ne snosi odgovornost za isto.

- Posebni zahtevi gostiju kao što su spratnost, pogled na more ili bazen ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, se prosleđuju hotelu kao napomena/molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno I molbu/napomenu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret. 

- Korišćenje TV ili klime u sobama/apartmanima su usluge koje se posebno plaćaju, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku. Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.

- Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne I da su besplatni, sem ako je iričito navedeno tako: FREE ili BESPLATNO (klima, sef, fitness, masaža, sauna, sportski tereni…)

- Besplatan internet ili oznaka WIFI ne podrazumeva jak signal ili brz internet u svim delovima hotela. Internet može biti sporiji u određenim delovima hotela kao I u određeno doba dana.

- Ukoliko se klima posebno plaća u hotelu, potrebno je naglasiti u agenciji da želite sobu koja ima mogućnost doplate za klimu, koju plaćate na licu mesta, jer  postoji mogućnost da je broj takvih soba u hotelu ograničen.

- U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, lux sobe, studija, apartmana, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)

- Dress code/pravila oblačenja (većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).

- Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.

- Opis AI usluge nalazi se na našem website. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno.

- Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)

- Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.

- Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere I šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju

- U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme.

- Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu i (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera za podgrejavanje.

- Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. “FIBULA AIR TRAVEL” će proslediti zahteve i želje putnika hotelu, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.

- Gost preuzima brigu čuvanja prtljaga tokom celog putovanja i vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.

- Putnik je u obavezi da prilikom prijavljivanja za put navede puno ime I prezime, tačno kako stoji u pasošu, a naročito skrećemo pažnju da putnici koji  imaju slovo Đ ili DJ u imenu ili prezimenu provere da li je isto tako napisano u ugovoru o putovanju.(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.

- Prilikom prijavljivanja za put, obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa.

- Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan povratka sa putovanja i obavezno treba dostaviti agenciji fotokopiju pasoša za dete.

- Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.

- Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može kupiti kod nas u agenciji. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.

- Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika i nalaze se na (obavezno uzeti u agenciji ili tražiti da se pošalju na email ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 14h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.

- Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.

- Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.

- Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.

- Rezervacije većine hotela se rade na UPIT i rezervacije se potvrđuju u roku od najviše 3 radna dana. Dnevno se dobijaju ažurirane liste od hotela koje nam prikazuju izveštaj o zauzetim kapacitetima. Ipak, ukoliko vam se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudimo vam drugi hotel ili drugi termin ili vam vraćamo vaš novac u roku od 48 sati.

- Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.

- Putnik je obavezan bez odlaganja na licu mesta opravdani prigovor saopšti lokalnom predstavniku Organizatora, a u hitnim slučajevima ako ovaj nije trenutno dostupan, neposrednom pružaocu usluge (npr. prevozniku, hotelijeru i dr.). Za prigovore, pritužbe reklamacije, pomoć i hitne slučajeve putnik može kontaktirati organizatora na tel. +381 11 655 89 38 u toku radnog vremena radnim danima od 09.00h. do 20.00 h, subotom od 09.00-15.00 h ili preko e-maila info@fibula.rs. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađuje i strpljivo sačeka da se opravdana reklamacija na licu mesta otkloni u primerenom roku i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Ako je uzrok reklamacije otklonjen na licu mesta, putnik je obavezan potpisati potvrdu o istom, a u suprotnom činjenica da je nastavio korišćnje adekvatnog alternativnog rešenja smatra se da je Program u celosti izvršen. Lokalni predstavnici nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo organizator.

  

Organizator putovanja: FIBULA AIR TRAVEL AGENCY Minimum za realizaciju programa 100 putnika. 
U slučaju nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre polaska. 
U slučaju otkaza aranžmana od strane organizatora putovanja, uplaćena sredstva organizator vraća putniku u roku od 5 dana. 
Opšti uslovi putovanja agencije Fibula Air Travel su sastavni deo ovog programa.
Opisi hotela dostupni su na zvaničmom web site-u Fibula Air Travel www.fibula.rs
Licenca OTP 6/2010 od 27.01.2010, polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti za slučaj šteta nanete putniku
300059971 od 25.01.2018. do 25.01.2019. DDOR NOVI SAD osiguranje

 

Detalji aranžmana Prikaži
Hoteli u blizini

CORTE ROSADA HOTEL & SPA - PORTO CONTE

POLUPANSION

PORTO CONTE - ALGHERO

NOCENJE SA DORUCKOM

RINA - ALGHERO

NOCENJE SA DORUCKOM

SAN MARCO - ALGHERO

NOCENJE SA DORUCKOM