Izrada PDF datoteke u toku. Molimo sačekajte

HOTEL ELTINA - RETHYMNO

OPŠTE INFORMACIJE O SMEŠTAJNOM OBJEKTU

Cenovnik br. 1 koji važi od 21.11. do 31.12.2019.

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan - Sastanak putnika na aerodromu “Nikola Tesla” u Beogradu sa predstavnikom “FIBULA AIR TRAVEL” kod šaltera agencije  DVA SATA PRE ZVANIČNO OBJAVLJENOG VREMENA LETA kada i  ZAPOČINJE PAKET ARANŽMAN. Predstavnik agencije će vam na aerodromu podeliti dokumenta i potom odlazite do šaltera za check-in,  prijavljujete se za put i predajete prtljag. Prolazite pasošku i carinsku kontrolu i pratite broj izlaza (gate) i vreme za ukrcavanje. Let do Krita traje oko 1h i 50 min. Po sletanju, pristupate šalterima za pasošku kontrolu, zatim podižete predati prtljag, a na izlasku vas čeka predstavnik agencije sa tablom “FIBULA AIR TRAVEL”  Smeštaj u transfer na koji vas je predstavnik uputio i prevoz do hotela. Ulaz u hotelske sobe je prema pravilima hotela koje može biti posle 14 h. Po dolasku u hotel, prijavljujete se na recepciji hotela, tako što predajete vaš vaučer i popunjavate hotelski formular sa osnovnim podacima. Raspored soba vrši isključivo recepcija. Info sastanak sa predstavnikom agencije ćete imati u zakazano vreme koje dobijate u koverti sa ostalim korisnim informacijama i brojem telefona predstavnika “FIBULA AIR TRAVEL”.
2. - 10 ili 11. dana - Boravak na bazi uplaćene usluge. Mogućnost odlaska na fakulatativne izlete u organizaciji našeg lokalnog partnera. Obaveštenje o zakazanom vremenu transfera na aerodrom i vremenu leta za povratak u Srbiju dobijate 1 dan pre povratka putem poruke na recepciji vašeg hotela i putem viber poruke od našeg predstavnika.
11. ili 12. dan - Po odjavljivanju iz hotela/apartmana (vreme odjave-prema pravilima hotela, oko 10h, a najkasnije do 12h ), transfer dolazi po vas u zakazano vreme i prevozi vas na aerodrom na Kritu. Odlazite do šaltera za check-in i prijavljujete se za put i predajete prtljag. Prolazite pasošku i carinsku kontrolu i pratite broj izlaza (gate) i vreme za ukrcavanje. Let za Beograd. Po sletanju na aerodrom u Beogradu, završava se vaš program putovanja.

Do 30.11.2019. za određene hotele
PROMOTIVNI USLOVI PLAĆANJA:
Akontacija SAMO 1000 dinara  prilikom prilikom rezervacije
- 10% do 15. januara 2020.
- 10% do 15. februara 2020.
- 20% do 15. marta 2020.
- 60%  najkasnije 21 dan pred put ili odloženo plaćanje čekovima na rate do 15 dec. 2020. ili Intesa karticom na rate

NAČIN PLAĆANJA:

  • Gotovinsko plaćanje: 40% prilikom rezervacije, ostatak 21 dana pre početka aranžmana.
  • Platne kartice: Visa, Master, Maestro, Dina (isti uslovi kao gotovina)
  • Kreditne kartice Banca Intesa na 6 rate bez uvećanja
  • Čekovi građana: Akontacije iznosi 40% od ukupnog iznosa, a preostali iznos se uplaćuje

deponovanim čekovima građana, tako da poslednja rata dospeva najkasnije 15. decembra 2020. godine
(čekovi se deponuju na dan potpisivanja ugovora i moraju imati dospeće 15.-tog u mesecu);

  • Preko računa: uz profakturu izdatu od strane TA FIBULA
  • Cena za “Rani Buking “je važeća (po uslovima hotela) samo uz uplatu od 40%-100% od cene aranžmana kodvećine hotela;

PLAĆANJE SE VRŠI U DINARSKOJ PROTIVVREDNOSTI PO SREDNJEM KURSU NARODNE BANKE SRBIJE NA DAN UPLATE

Organizator putovanja:  “FIBULA AIR TRAVEL”
Minimum za realizaciju programa 100 putnika.  U slučaju nedovoljnog broja putnika organizator putovanja ima pravo otkaza putovanja, najkasnije 5 dana pre polaska. U slučaju otkaza aranžmana od strane organizatora putovanja, uplaćena sredstva organizator vraća putniku u roku od 5 dana. Opšti uslovi putovanja agencije Fibula su sastavni deo ovog programa po Ugovoru o Garanciji putovanja broj 0108/18 od 09.01.2018. god. zaključenog sa ugovaračem osiguranja Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija PU “YUTA”, Beograd, ul. Kondina br. 14, Licenca OTP 6/2010 od 27.01.2010, polisa osiguranja od insolventnosti i odgovornosti za slučaj šteta nanete putniku 300059971 od 25.01.2019. ( anex 01.10.2019.) do 25.01.2020. DDOR NOVI SAD osiguranje

CENA ARANŽMANA OBUHVATA:

  • Avio prevoz na relaciji Beograd-Krit-Beograd (čarter let, turistička klasa) - dozvoljeni prtljag do 23 kg po osobi i ručni do 8 kg;
  • Aerodromske takse (36,5 € =21,42 € BEG taksa, 0,98 € RF taksa, 14,10 € GR takse;) Cene takse je podložna promeni, u slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja
  • Uslugu hotelskog smeštaja na destinaciji na bazi izabrane usluge za izabrani termin prema tabeli za 10 ili 11 noćenja;
  • Transfer grupni od aerodroma do hotela i od hotela do aerodroma na Kritu;
  • Usluge predstavnika organizatora putovanja ili ino-partnera, pružaoca usluga na destinaciji na srpskom;
  • Troškove organizacije putovanja;

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:

  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje, kao i osiguranje od otkaza aranžmana (možete kupiti najkasnije 3 dana od datuma rezervacije);
  • Nove takse grčke vlade koje se plaćaju na licu mesta (recepciji hotela)
  • Troškove organizovanja fakultativnih izleta;
  • Ostale individualne i nepomenute troškove;

Od 01.01.2018. godine grčka vlada uvodi dodatne takse koje gosti hotela i apartmana plaćaju na licu mesta (na recepciji)
Shodno zvaničnoj kategoriji hotela i apartmana, takse iznose:

Hotel zvanična kategorija
Taksa/SOBA/DNEVNO
1-2 * = 0,50€
3 *    = 1,50€
4 *    = 3,00€
5 *    = 4,00€

VAŽNE NAPOMENE :

  • Popusti za decu se primenjuju samo u pratnji dve punoplatežne osobe u istoj sobi.                                                          
  • Deca do 1,99 god, ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište u avionu, nemaju sedište u avionu, ni pravo na prtljag, nemaju sedište u autobusu, ni ležaj u hotelu i ne plaćaju ništa osim ako je drugačije naznačeno u tabeli. Krevetac za bebe je na upit i kod pojedinih hotela se plaća; mora se obavezno naglasiti upit, prilikom rezervacije.
  • Ukoliko dete putuje kao infant (deca do 1,99 god), a na povratku sa putovanja puni 2 godine, mora platiti sedište u avionu zbog bezbednosnih pravila.
  • Cena za 1/1 sobu - radi se isključivo na upit.
  • Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika.
  • YQ taksa predstavlja nadoknadnu za gorivo, u iznosu definisanom ugovorom sa avio prevoznikom. Cene takse je podložna promeni, i u slučaju povećanja taksi, putnik je u obavezi da izvrši doplatu pre započetog putovanja.

RAZNE NAPOMENE I INFORMACIJE:

  • Državljanima Republike Srbije nije potrebna viza za ulazak u zemlje Šengena do 90 dana u periodu od 6 meseci računajući od prvog dana prvog ulaska.  Putnici moraju da imaju PASOŠ KOJI JE VALIDAN NAJMANJE 3 MESECA nakon planiranog datuma povratka iz zemalja Šengena. Pasoš takođe ne sme da bude stariji od 10 godina. Bezvizni režim se ne odnosi na nosioce pasoša R. Srbije koje je izdalo MUP RS-Koordinaciona uprava. Putnici koji nisu državljani Srbije obavezni su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju i kroz koje putuju.
  • AERODROMSKE TAKSE I AVIOKOMPANIJSKE TAKSE su podložne promenama i plaćaju se najkasnije 21 dan pre polaska u agenciji prilikom uplate putovanja u dinarskoj protivvrednosti po po srednjem kursu Narodne Banke Srbije na dan uplate i ne mogu se platiti u ratama niti karticom.

BROJ DANA ARANŽMANA:

  • Cena aranžmana se obračunava po broju ostvarenih noćenja. Jedan hotelski dan kao i rezervisane usluge obračunaju se od 14:00 časova datuma početka putovanja do 10:00 časova poslednjeg dana aranžmana, bez obzira kada (u zavisnosti od satnica leta, na koje agencija ne može uticati) gost uđe u hotel. Kao početak aranžmana računa se trenutak sastanka na aerodromu, dva sata pre poletanja aviona iz Beograda, a kao kraj aranžmana sletanje u Beograd.

PODACI O PREVOZNOM SREDSTVU:

  • Očekivano vreme leta za Hanju JU9742/3 BEG-CHQ ________, (preliminarna vremena), potvrdu vremena avio kompanija će objaviti 48h pre poletanja. Obaveza je putnika da dostave tačne brojeve mobilnih telefona, kako bismo bili u mogućnosti da Vas obavestimo putem SMS poruke o tačnom vremenu leta, odnosno sastanku putnika. Putnu dokumentaciju sa vaučerima, fiskalnim računima, kontaktima predstavnika ili adresom hotela uručićemo Vam 2 sata pre najavljenog vremena poletanja aviona na šalteru agencije FIBULA na aerodromu Nikola Tesla. Kontakt telefon osobe koja prati grupu na aerodromu ćete dobiti u sms poruci uz vreme sastanka. Telefon je aktivan 2 sata pre zvaničnog objavljenog vremena poletanja. Obaveštenje putem SMS-a i e-maila Vam dostavljamo najkasnije 24h pred put. Ukoliko iz bilo kog razloga niste dobili informaciju o tačnom vremenu poletanja aviona iz Beograda, obavezno kontaktirati agenciju.
  • Avio prevoznik je AVIOLET (Air Serbia). Putnici će u avionu biti posluženi sendvičima, vodom i keksom. Kafa i sokovi uz doplatu. Po putniku je dozvoljeno nošenje 1 komada prtljaga do 23kg težine kao i 1 komad ručnog prtljaga do 8 kg koji odgovara standardu AIR SERBIA 40 x20 x 55cm. Ne mogu se sabirati kilogrami, tako da dve osobe koje putuju zajedno, ne mogu predati 1 kofer preko 23 kg. Napominjemo da se svaki dodatni kilogram naplaćuje po važećoj tarifi avio prevoznika u momentu putovanja a koja je  podložna promeni. 
  • Let Beograd - Krit (CHQ/HER) traje oko 1h i 50 min. Od momenta predaje prtljaga, brigu o putnicima preuzima služba aerodroma i avio kompanije a gost je dužan ponašati se po dobijenim instrukcijama. U slučaju kašnjenja aviona (a što je moguća pojava u čarter saobraćaju na koju Agencija nema uticaja I koja zavisi od stanja na aerodromima u Beogradu, destinaciji putovanja i drugim faktorima vezanim za plan leta kroz druge zemlje), putnik će sve zvanične informacije o novom vremenu polaska dobiti isključivo od službe Aerodroma Nikola Tesla. Poslednjeg dana boravka na destinaciji, moguće je da povratak aviona u Beograd zbog kašnjenja započne ili se završi posle ponoćnih sati dana koji je objavljen kao poslednji dan boravka. Raspored sedenja u avionu odredjuje aerodromska služba. Spojena mesta nisu zagarantovana putnicima koji prtljag predaju medju poslednjima ili kasne na let.

PODACI O SMEŠTAJNIM OBJEKTIMA:

  • Smeštajni objekti iz naše ponude su kategorizovani po zakonima zemlje u koju putujete. Shodno ugovoru sa ino partnerom “FIBULA”navodi kategorije u skladu sa zakonima zemlje u kojoj se objekat nalazi.
  • Smeštaj u objektima je u standardnim dvokrevetnim sobama 1/2 ili dbl ili std. (standardna soba podrazumeva kvalitet koji zadovoljava boravak za 2 osobe u sobi na standardnim razdvojenim krevetima ili bračnom ležaju). Treća, četrvrta, peta odrasla osoba i deca po pravilu koriste pomoćni ležaj koji može biti manji u odnosu na standardni, metalni krevet na rasklapanje ili fotelja što se može odraziti na komfor putnika.
  • Doplata za jednokrevetnu sobu iznosi od 60% do 100% u zavisnosti od pravila hotela, fisksnog zakupa apartmana i sl. I isključivo je na upit.
  • Organizator putovanja ne može biti odgovoran ukoliko usled nedovoljnog broja gostiju u hotelu, način usluge ishrane bude promenjen (umesto švedskog stola-serviranje menija). Ukoliko jedan od sadržaja hotela nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, organizator putovanja ne snosi odgovornost za isto.
  • Posebni zahtevi gostiju kao što su spratnost, pogled na more ili bazen ukoliko već ne postoje kao doplatne kategorije, se prosleđuju hotelu kao napomena/molba uz rezervaciju. Prilikom potvrde rezervacije, hotel ne potvrđuje istovremeno I molbu/napomenu, već na dan dolaska gostiju, ukoliko postoji raspoloživost za traženo, izlazi u susret. 
  • Korišćenje TV ili klime u sobama/apartmanima su usluge koje se posebno plaćaju, osim ako je drugačije naznačeno u cenovniku. Vreme rada klima uređaja, razlikuje se u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
  • Sve navedene usluge ili sadržaji hotela samo označavaju da ih hotel poseduje ali ne I da su besplatni, sem ako je iričito navedeno tako: FREE ili BESPLATNO (klima, sef, fitness, masaža, sauna, sportski tereni…)
  • Besplatan internet ili oznaka WIFI  ne podrazumeva jak signal ili brz internet u svim delovima hotela. Internet može biti sporiji u određenim delovima hotela kao I u određeno doba dana.
  • Ukoliko se klima posebno plaća u hotelu, potrebno je naglasiti u agenciji da želite sobu koja ima mogućnost doplate za klimu, koju plaćate na licu mesta, jer  postoji mogućnost da je broj takvih soba u hotelu ograničen.
  • U promo brošuri ili na web sajtu nije moguće objaviti fotografije svih vrsta smeštajnih kapaciteta hotela (standard sobe, superior sobe, lux sobe, studija, apartmana, family sobe...). Sobe se mogu razlikovati usled promene nameštaja, redekoracije, renoviranja, pogleda i pozicije sobe, različitih struktura kupatila (tuš kada ili kada i sl...)
  • Dress code/pravila oblačenja (većina hotela, a naročito hoteli viših kategorija 4* i 5* imaju obavezan dress code za vreme obroka u restoranima, obično večera. Zabranjen je ulazak u kratkim pantalonama i zahteva se od muškaraca da imaju pantalone sa dugim nogavicama).
  • Produžetak boravka u sobama poslednjeg dana odobrava isključivo recepcija hotela uz nadoknadu na licu mesta.
  • Opis AI usluge nalazi se na našem website. Ukoliko ga ne možete naći, molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo Vam ga prosledili ili uručili direktno.
  • Opisi plaža su generalni, te na istoj može biti različitih struktura tla, od sitnog peska do šljunka. Takodje se u opisima može razlikovati stanje na obali i plaži od dela ulaska u vodu (pesak van vode, šljunak u vodi i sl.)
  • Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i pravilima i o njima brinu nadlezni inspekcijski organi.
  • Apartmani i hoteli nižih kategorija u Grčkoj koriste sistem solarnih bojlera za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odrenenim periodima dana ili primenu tople vode samo u odredjenim delovima dana (obično 17-21h).
  • Obzirom da su apartmani i hoteli objekti koji svoje usluge ostvaruju rentiranjem, nije za očekivati nove madrace, posteljinu, frižidere I šporete već opremu koju je neko upotrebljavao pre Vas prethodnih godina ali se Vama ustupa u tehnički ispravnom stanju
  • U objektima na bazi najma, moguće je da se opremljenost kuhinje razlikuje od objekta do objekta, usled loma ili otudjenja opreme.
  • Oprema ne podrazumeva kompletan servis na kakav ste navikli u svom domu i (različite vrste šerpi, supijera, kadica) već bazičnu opremljenost priborom za jelo, čašama, šoljama i tanjirima. Upotreba kuhinje u apartmanima je bazičnog karaktera za podgrejavanje.
  • Raspodelu soba u hotelu vrši recepcija po dolasku. “FIBULA AIR TRAVEL” će proslediti zahteve i želje putnika hotelu, ali nije u mogućnosti da garantuje za iste.
  • Gost preuzima brigu čuvanja prtljaga tokom celog putovanja i vrednih stvari te stoga savetujemo da koristite sefove, a vrednosti ne ostavljate u sobi.
  • Putnik je u obavezi da prilikom prijavljivanja za put navede puno ime I prezime, tačno kako stoji u pasošu, a naročito skrećemo pažnju da putnici koji  imaju slovo Đ ili DJ u imenu ili prezimenu provere da li je isto tako napisano u ugovoru o putovanju.(posebno se odnosi na devojačko prezime putnice, skraćeni oblik imena i sl.). Pogrešno prijavljen podatak biće unet u avionsku kartu, vaučer za hotel i druga putna dokumenta i može prouzrokovati probleme putniku u nastavku putovanja kod pograničnih ili aerodromskih službi kao i u samim hotelima.
  • Prilikom prijavljivanja za put, obaveza je putnika da za putovanje obezbedi ispravan putni dokument i da se pridržava carinskih i drugih propisa. Putnici koji u pasošu imaju navedeno kao mesto rodjenja Rep.Makedonija ili samo Makedonija umesto BJRM ili FYRM mogu imati problema prilikom ulaska u grčku (čak i mogućnost zabrane ulaska). Molimo Vas da o tome konsultujete Konzularno odeljenje Grčke Ambasade
  • Kod ostvarivanje popusta za dete, merodavan je datum rođenja i starost deteta na dan povratka sa putovanja i obavezno treba dostaviti agenciji fotokopiju pasoša za dete.
  • Za sve ove slučajeve pogrešno prijavljenog podatka, Organizator putovanja ne snosi odgovornost već celokupan iznos štete i dodatnih troškova pripadaju putniku.
  • Putnik je obavezan da poseduje MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE koje se može kupiti kod nas u agenciji. Pogranične službe prilikom pasoške kontrole mogu zatražiti od putnika da pokaže propisanu količinu novčanih sredstava za vreme boravka (kartice, gotovina….), kao i međunarodno putno osiguranje.
  • Opisi hotela i apartmana su sastavni deo cenovnika i nalaze se na (obavezno uzeti u agenciji ili tražiti da se pošalju na email ukoliko nisu priloženi uz program). Ulazak u sobe je zvanično posle 14h, a može biti i ranije u zavisnosti od raspoloživosti soba.Izlazak iz soba poslednjeg dana je najkasnije do 12h.
  • Zbog velikog broja razuđenih hotela na pojedinim destinacijama/ostrvima u okviru paket aranžmana, pored autobuskog transfera u pratnji predstavnika agencije, postoji i mogućnost transfera minibusom ili taksijem gde neće biti prisutan predstavnik agencije. Putnici će najvažnije informacije o destinaciji/ostrvu dobiti na prvom info sastanku, po rasporedu dobijenom po dolasku na destinaciju/ostrvo.
  • Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
  • Transfer se takodje može obaviti i sa više prevoznih sredstava.
  • Rezervacije većine hotela se rade na UPIT i rezervacije se potvrđuju u roku od najviše 3 radna dana. Dnevno se dobijaju ažurirane liste od hotela koje nam prikazuju izveštaj o zauzetim kapacitetima. Ipak, ukoliko vam se slučajno ne potvrdi rezervacija za traženi hotel u traženom terminu, nudimo vam drugi hotel ili drugi termin ili vam vraćamo vaš novac u roku od 48 sati.
  • Sve usmene informacije koje nisu u skladu ili su u suprotnosti sa objavljenim programom putovanja, ne mogu biti predmet prigovora putnika za neispunjenje obaveze organizatora.
  • Putnik je obavezan bez odlaganja na licu mesta opravdani prigovor saopšti lokalnom predstavniku Organizatora, a u hitnim slučajevima ako ovaj nije trenutno dostupan, neposrednom pružaocu usluge (npr. prevozniku, hotelijeru i dr.). Za prigovore, pritužbe reklamacije, pomoć i hitne slučajeve putnik može kontaktirati organizatora na tel. +381 11 655 89 38 u toku radnog vremena radnim danima od 09.00h. do 20.00 h, subotom od 09.00-15.00 h ili preko e-maila info@fibula.rs. Putnik je u obavezi da dobronamerno sarađuje i strpljivo sačeka da se opravdana reklamacija na licu mesta otkloni u primerenom roku i prihvati ponuđeno rešenje koje odgovara ugovorenoj usluzi. Ako uzrok reklamacije nije otklonjen na licu mesta, putnik sa predstavnikom Organizatora, o tome sastavlja pisanu potvrdu u dva primerka koju obe strane sačinjavaju i potpisuju. Putnik zadržava jedan primerak ove potvrde. Ako je uzrok reklamacije otklonjen na licu mesta, putnik je obavezan potpisati potvrdu o istom, a u suprotnom činjenica da je nastavio korišćnje adekvatnog alternativnog rešenja smatra se da je Program u celosti izvršen. Lokalni predstavnici nemaju pravo da priznaju bilo kakve zahteve za naknadu, već isključivo Organizator.          

PODSEĆAMO PUTNIKE DA OBAVEZNO PROVERE VREME LETA U AGENCIJI DVA DANA PRE PUTA.

 

Detalji aranžmana Prikaži